Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~accipitter | użytkownik

imię i nazwisko Piotr Woźniak adres zarejestrowany03.05.2007 @16:02:34 ostatnio na stronie15.05.2013 @11:02:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona www www.nastrojenatury.pl
digarty5 komentarze961 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sztanga777    14.09.2008 @11:33:59
przezyl zwiał po upływie okolo godziny zrobilem dwie fotki i dałem jemu spokuj szkoda stresowac zwierzaka
~nielot82    14.09.2008 @10:14:12
dziekuję bardzo
_______
http://angelinasowa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do mojego słodko gorzkiego życia
~Nowyelement    14.09.2008 @01:04:18
Podziękował
_______
Zapraszam
~KSa    13.09.2008 @19:07:24
Oj tak ......dla takich chwil się wcześnie wstaje :D:D:D
~KSa    13.09.2008 @18:17:52
Dziękuję a co do zdjęcia...tak kiedy goniłam burzę też starałam się nie robić tego za szybko bo ...jakos tak te ciarki :D:D:D
~monia78    12.09.2008 @00:36:23
przecudowne fotki

pozwolę sobie poobserwować

pozdrowionka :D
_______
"Dwie rzeczy nie mają granic:wszechświat i ludzka głupota"A. Einstein
~Blaszka    11.09.2008 @20:31:25
pogoda była ok,
zbieram się, bo Mila ma gorączke, pa
~Blaszka    11.09.2008 @20:28:20
wysłałam 4 najlepsze
~Blaszka    11.09.2008 @20:07:37
są już po obróbce jako pamiątkowe mogą być, coś wybiorę
~Blaszka    11.09.2008 @20:04:17
na podglądzie wyglądało dosyć dobrze, poza tym ja mam taki sobie wzrok, jak już miałeś okazję przekonać się o 6 tej rano
~KSa    11.09.2008 @19:59:27
~Blaszka    11.09.2008 @19:58:55
z ostatniej mojej wyprawy na Śnieżkę zdjęcia się nie udały, bo wyczytałam coś w mądrej książce i próbowałam zastosować...
rady pewnie były dobre, ale uczennica słaba
~arabelka    11.09.2008 @11:53:36
Dzięki za sugestię,wezmę pod uwagę
_______
komentarze i opinia wręcz wskazana
czekam na ocene
~KSa    11.09.2008 @09:32:44
Aaaaa tak bo Ty Piotr hehe
~AchnaW    10.09.2008 @23:13:37
będzie mi miło
u Ciebie też widzę góry i też sobie Ciebie poobserwuję
pozdrawiam
_______
~maja76    10.09.2008 @22:50:16
oj przepraszam ,nadmiar pracy ostatnio ..obiecuje ze nadrobię wszystko i zaglądnę pozdrawiam serdecznie
~Blaszka    10.09.2008 @21:46:01
przekonałam się, że łabędzie wcale nie są strachliwe, wręcz przeciwnie
~Blaszka    10.09.2008 @20:27:00
wiem, że lubisz zdjęcia przyrody, to zajrzyj tu http://lstefan.digart.pl/
facet specjalizuje się w łabędziach
~anjad    09.09.2008 @22:10:00
Dziękuję ślicznie za wszystkie te ciepłe słowa, oceny moich pstrykanek..

Niezmiernie miło mi..

Pozdrawiam ciepło..

_______
Bądźmy realistami, żądajmy tego, co niemożliwe...[Che Guevara]
~Blaszka    08.09.2008 @22:48:30
ja tez juz sie zbieram
~Blaszka    08.09.2008 @22:47:12
nie moglam zrozumiec o co chodzi
wyslesz mi do poczytania?
~Blaszka    08.09.2008 @22:34:12
chwila relaksu ?
~blody    08.09.2008 @21:36:41
Przyjęłam do wiadomości.
Dziękuję
~mychna    08.09.2008 @18:58:52
wiem- z tą wścieklizną, to smutne
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~Blaszka    08.09.2008 @16:02:56
mam prośbę, wyślę na maila
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt